lørdag den 2. august 2008

Kosttilsud

Nu hvor jeg træner op til Adrenaline 3, har intensiteten i træningen fået et par hak op ad, hvilket betyder ekstra pres på kroppen. Jeg spiser i forvejen rimelig sundt, men sund kost gør det desværre ikke alene, så i dette træningsforløb har jeg også taget div. kosttilskud og gjort det systematisk.

Op til Adrenaline 2 spiste jeg alm. multivitamin og fiskolie. Jeg lagde denne gang ud med også at spise proteinshakes og kreatin efter hver træning og efter et tip fra Dennis Bømler Frisch, er jeg også begyndt at spise ekstra magnesium og zink.

Til forskel fra træningen op til Adrenaline 2, har jeg denne gang ikke haft muskelømheder. De eneste gange jeg har haft muskelømheder er de gange jeg har glemt at tage mine kosttilskud. Ikke blot fysisk betyder det at jeg kan træne mere intenst, men også mentalt betyder det en masse da jeg hver morgen føler mig klar til at træne.

Forberedelserne til Adrenaline 3 går rigtig godt :-)

Ingen kommentarer: