torsdag den 15. januar 2009

Bronze kamp fra ADCC / Bronze match from ADCC

Jeg har fundet min bronzekamp mod Milan Hansen i ADCCs danske mesterskab, åben klasse. Nu træner jeg sammen med Milan til daglig, så vi kender hinandens game. Da jeg kom på ryggen af ham, holdt jeg mig derfor der, selvom jeg vidste det var svært at choke ham. Men når der er point med ville jeg ikke løbe nogen risiko for at blive sweepet/reverset ... jeg fik også chocket ham i de sidste sekunder :-)

I found my bronze match against Milan Hansen in the ADCC Danish campionship, open class. I train together with Milan daily, so we know each others game. So when I got his back, I stayed there even though I knew it's hard to choke him. When there's given points I wouldn't risk getting swept/reversed ... I also got the choke in the last seconds :-)


Ingen kommentarer: