mandag den 26. januar 2009

Sejr til FG fight night / Victory at FG fight night

JA FOR FANDEN - JEG VANDT!

Dette var den af mine 6 kampe jeg har været mest nervøs til. Jeg har været oppe mod bedre modstandere, men alligevel været mindre nervøs.

Hvorfor så nervøs?
De sidste 2 kampe har jeg tabt. Først til Christian Numme på KO og efterfølgende til Claus Gosham på dommerstemmer. Gosham kampen var tæt og jeg følte ikke jeg tabte, så derfor sad det i baghovedet om jeg kunne vinde denne kamp, når nu jeg ikke kunne vinde de 2 forrige. KO'en fra Numme kampen lagde noget bånd på min boksning mod Gosham og derfor var jeg også nervøs for om jeg også i denne kamp skulle bruge første omgang på at få løsnet op for min boksning. Derudover har jeg ikke kunne træne mere end én uge i januar, da jeg, ved et køkken uheld, fik skåret lidt af min ene finger og denne lige skulle have et par uger til at heale.

Så pisse nervøs, ikke så godt forberedt som jeg plejer, gik jeg i buret og VANDT!

Dette var en stor sejr for mig personlig. Det gav mig troen tilbage på at jeg kan dette her. At mine teknikker virker og at jeg har viljen til at vinde, selvom formen ikke var til det.

En meget vigtig sejr, som jeg er sikker på komme til at betyde meget for min indsats i mine kommende kampe.

HELL YEAH - I WON!

This fight was the one of my 6 fights that has made me most nervous. I've been up against bette opponents but still been less nervous.

Why that nervous?
I lost my 2 last fights. First to Christian Numme by KO and then to Claus Gosham by decision. The Gosham fight was close and I didn't fell I lost, so therefor I couldn't help wondering if I could win the fight when I lost the 2 previous. The KO in the Numme fight was holding me back in my boxing against Gosham, so I was also nervous about having to use the first round to get into boxing-mode. Furthermore I have only been able to train one week in january due to a kitchen accident, where I cut a piece of my finger, and needed to stay off training so it could heal.

So really nervous and not to well prepared I went into the cage and WON!

This was a big victory for me personaly. It gave me back confidence in what I do. That my techniques works and that I have the will to win, even though my shape wasn't as good as it should be.

An important victory that I'm sure will influence my performance in my future fights.

Ingen kommentarer: