onsdag den 3. juni 2009

Fuld kraft / Full force

Ja der er gået lidt tid siden sidst ... men bare fordi jeg ikke har fået skrevet betyder det ikke at jeg har været doven angående træning :-)

Det var en hård tur at komme op og træne 100% igen. De første 3-4 uger var sindssyg frustrerende fordi jeg havde mistet timing og derfor måtte tappe MANGE gange til folk jeg normalt får til at tappe. Der var en del aftener hvor jeg havde længere samtaler med mig selv på vej hjem fra træning og måtte overbevise mig selv om at det nok skulle gå og det kun var et spørgsmål om tid før jeg var tilbage på samme niveau igen. Jeg har haft tider hvor det har været svært at motivere mig til at træne, men de uger har været de værste jeg har været igennem hvad angår selvtillid og motivation i træning. Set i bakspejlet ville det nok have været en god ide at få snakket lidt mere med trænerne om det, da jeg virkelig havde nogle dage hvor jeg var ved at kaste håndklædet i ringen og stoppe. Heldigvis er jeg kommet igennem og er ved at være på niveauet fra før skaden.



Well it's been some time ... but just because I haven't written anything doesn't mean I've been lazy regarding training :-)

It's been a tough journey getting back to train at 100% again. The first 3-4 weeks really frustrating because I'd lost timing and therefore tapped A LOT to people I usually get to tap. There were quite some nights where I had long conversations with my self on the way home from the gym, convincing my self that it would work out and it only was a question of time before I was back on the same level. I've had times with lack of motivation before, but those weeks has been the worst regarding lack of self confidence and motivation in training. Looking back I should have talked more with my coaches about it because there were days where I was ready to quit it all together. Fortunetly I made it thrue and is close to the level I was at before the injury.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

l?rt en masse