onsdag den 21. juli 2010

Triangle

Jeg underviser klubbens intro hold i MMA og oplevede noget lidt vildt til en af mine undervisninger inden ferien. En af de teknikker jeg viste var en triangle og ud af 38 elever, hvor af 6 stykker var der for første gang, lavede ALLE en rigtig triangle i første forsøg. Nu har jeg jo undervist triangles i noget tid og er blevet opmærksom på en del detaljer, som jeg tidligere gjorde unden at tænke over det, men som er meget vigtige at vide når man skal lære at lave dem, så derfor lavede jeg lidt video på det.

I teach the MMA intro class in our gym and experienced something a litte amazing in a class before the vacation. One of the technics I showed was the triangle and out of 38 students, of which 6 was there for the first time, ALL of them made a triangle in their first attempt. I've been teaching triangles for some time and now I'm aware of a lot of details, which I earlier just did with out thinking of it, but are very important when people are taught triangles. I therefore made a little video with it.



4 kommentarer:

Dennis sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Dennis sagde ...

laver du flere videoer

Stoffer Inc. sagde ...

Hej Dennis
Ja jeg laver flere videoer ... har dog bøvlet med dårlig skylder i en 8-10 måneder nu, så har ikke kunne træne så meget som jeg gerne ville. Den er dog ved at være ok nu, så jeg skulle gerne kunne klare at lave flere videoer :-)

Stoffer Inc. sagde ...

Hej Dennis
Så har jeg endelig fået lavet mere video ... håber det er noget du kan bruge :-)