tirsdag den 3. juni 2008

Dårlig mandag

BJJ mandag var ikke godt – Der var bare ikke rigtig noget, der virkede ordenligt. Til træningen var der en del nye, og jeg kunne bare ikke mentalt skifte mellem at køre mod ”lette” modstandere og mod hårde modstandere. Jeg prøvede at køre nogle specifikke ting, men blev lullet ned i for lavt tempo, til at få dem til at virke ordentligt og kunne ikke komme op i tempo til dem der giver mig problemer, så de løb mig bare over. Dette er mest et spørgsmål om motivation og jeg har accepteret at der er dårlige dage ind i mellem – jeg hader dem bare når de er der ...

Kørte så ikke så meget med på MMA, da jeg var lidt umotiveret. Blev dog i klubben og arbejdede lidt med mit sprawl. Der er ikke så mange, som shooter på mig, så mit sprawl er ret rustent. lavede ca. 100 sprawls bare for at friske dem op og fandt også nogle ting der skal arbejdes på.


1. Jeg har en dårlig vane med at stå på tærene når jeg har hoften i gulvet i stedet for at have vristen i gulvet.

2. Jeg får ikke skudt min hofte særlig langt bagud, så jeg får ikke skabt så meget afstand til min modstander, som jeg kunne.

3. Jeg får ikke nok kraft i mit sprawl. Målet er at slå hoften i gulvet og ikke bare droppe.

Sprawl ... Endnu en ting at arbejde på :-)

Ingen kommentarer: