søndag den 2. november 2008

Masser af kampe i november

Det hele startede bare med, jeg ville have en Muay thai kamp til CSA Fight Night d. 28/11, for at få noget mere tid i ringen, så jeg ikke bliver rusten og så samtidig få arbejdet mere på mit stående game.

Nu er jeg jo så konkurrencemenneske, så nu hvor jeg var gået i konkurrencemode, kunne jeg ikke nøjes med bare én kamp, så derfor kunne jeg jo lige så godt tage med de andre fra klubben til BJJ turnering i Stenungsund d 15/11, da det jo er 1 1/2 år siden jeg har været til gi-turnering og kunne være sjovt at få prøvet igen.

Da meningen med CSA Fight Night netop var at få arbejdet på mit stående game, kunne jeg ikke lade være med at takke ja til en boksekamp, som jeg blev tilbudt d. 22/11. Det er i forbindelse med, at jeg er begyndt at træne boksning hos Poul Duvill, og han havde et afbud til et af hans begynderstævner. Jeg havde sgu ikke troet jeg skulle have en boksekamp, så jeg tror det bliver rigtig sjov.

Endeligt er der dansk ADCC trails (submission wrestling) d. 29/11, så nu hvor jeg allerede er i gang tænker jeg "hvorfor ikke også tage denne med?"


Så November bliver lidt hektisk med fire forskellige stævner i fire forskellige discipliner på et par uger. Både boksning og thaiboksning bliver debutkampe og som tidligere nævnt er det 1 1/2 år siden jeg har konkurreret med gi. Selvfølgelig går jeg efter at vinde, men det primære formål er at lære og få erfaring, som jeg kan bruge til at udvikle mit MMA game med.

15/11 BJJ, Stenungsund BJJ open
22/11 Boksning under Fitness.dk
28/11 Muay Thai, CSA fightNight
29/11 Submission Wrestling ADCC

Ingen kommentarer: