fredag den 7. november 2008

Posts på engelsk/Posts in english

Jeg havde en lille afstemning om hvorvidt jeg skulle skifte til at skrive bloggen på engelsk eller om jeg skulle blive ved med at skrive på dansk. På trods af langt de fleste læsere er fra danmark var der alligevel en pæn procentdel der ønskede at jeg skiftede til engelsk. Min beslutning på baggrund af afstemningen er at holde mig til at skrive alle dansk i alle posts, men også skrive en engelsk version af udvalgte posts. For at se posts på engelsk har jeg lavet et temafelt med "Posts in english"

I made a small poll regarding writing the blog in english or danish. Though most visitors are danish a fair share wanted me to change from writing in danish to write in english. I have decided, regarding the poll, to keep writing danish in all posts, but also to make english versions on selected posts. To see the posts written in english, click the field in the themes area with "Posts in english".

Ingen kommentarer: