søndag den 28. september 2008

Bronze til Grapplers Dream 2

I går var der Grapplers Dream 2. i Frederikssund


Jeg stillede op i -96 kg, hvilket var sjovt at prøve, da det er nogle større gutter end jeg er vant til at kæmpe mod til turneringer, men af samme årsag også hårdt.

Mine puljekampe var:
Martin Kawaler (Nordborg fight club) - vundet på RNC
George Damkjer (SFA) - vundet på point

Semifinale:
Claus Mandal (SFA) - Tabt på Triangle

Bronze kamp:
Mads Nielsen (Shooters Copenhagen) - Vundet da Mads desværre var skadet og ikke kæmpede.

Det endte derfor med en 3. plads for mig i -96 kg.


I holdkonkurrencen blev vi nr. 1 med CSA.dk Ninjas

Til sammen tog CSA 3 guld (2 personlige + 1 hold), 1 sølv og 4 bronze - så ikke bare en god dag for mig, men i den grad også en god dag for klubben og holdet.


Som altid lærer man en hel masse af at kæmpe til konkurrencer, og også denne gang har jeg fået en masse med hjem, jeg skal arbejde på, så der skal nok komme nogle indlæg affødt af Grapplers Dream, ligesom mine kampe nok også skal blive lagt op på bloggen.

Ingen kommentarer: