tirsdag den 9. september 2008

Adrenaline 3 i korte træk

Jeg var godt forberedt til min kamp til Adrenaline 3 showet og kampen gik godt, dog en noget kontroversiel dom i mine øjne, da to dommere havde den uafgjort og en havde Gosham som vinder.


En ting jeg kunne mærke i kampen, var at mit knock out nederlag til Christian Numme stadig sad i kroppen. Vi havde talt det igennem inden kampen og til træning, og jeg frøs da heller ikke som sådan, men var knap så aggressiv og flydende i min boksning, som jeg ellers er ... nå ja, inderst inde havde jeg jo heller ikke regnet med andet, og efter 1 runde var jeg nogenlunde tilbage. Pointen er blot at hvad end man gør, kræver det noget ring-tid før en knock out er helt ude af kroppen.

På gulvet fungerede mit game til gengæld ret godt. Jeg følte mig på intet tidspunkt presset. De gange jeg var nederst escapede jeg uden problemer og uden at tage skade og så snart jeg var øverst leverede jeg slag og holdt min position.

Det var aldrig planen at skulle clinche, men en del af kampen endte i clinch. Her fungerede mine knæ fint, mens jeg synes min positionering var for statisk. Dette er noget der skal arbejdes på og som der helt sikkert kommer nogle indlæg om.

Der er meget der skal arbejdes videre med. Det samt en del af de ting der blev arbejdet på op til kampen skal nok komme ud på bloggen løbende.

Ingen kommentarer: