søndag den 21. september 2008

Grappling league - Grapplers Dream 2

Lørdag d. 27 afholdes Grapplers Dream 2 i Frederikssund.

Da mit knæ jo har været lidt ømt, har jeg ikke kunne træne så meget de sidste par uger, så jeg tænkte jeg ville tilmelde mig -96kg klassen, da der ikke var så mange deltagere, og konkurrencen dermed ikke er så hård som i -86kg. På den måde kunne jeg tage point til holdet uden at skulle belaste knæet så meget, og samtidig behøvede jeg så heller ikke cutte vægt.

Det viser sig nu, at en del har tilmeldt sig -96kg i sidste øjeblik, så klassen er gået hen og blevet ret god. Endvidere vejede jeg 87 kg. torsdag, så jeg ligger næsten naturligt i -86 kg. Så fra at være en "hygge dag", er jeg blevet den lille dreng i klassen ... ha ha, så meget for at prøve være lidt strategisk.


Heldigvis har knæet det ret godt, så jeg skal nok kunne give de store drenge modstand. Hvor langt jeg kommer er ikke godt at vide, men det vigtigste er at samle point til holdet. CSA stille denne gang med to hold: Pirates og Ninjas. Jeg er på Ninjas, så Ninjas FTW!!


Med i alt 28 kæmpere fra CSA er der udsigt til en super dag, med masser af action og lige så meget sjov og ballade.

Ingen kommentarer: